Piosenkarz, autor tekstów i raper, The Kid LAROI, ogłasza trasę koncertową „The First Time” po Europie i Wielkiej Brytanii, po wydaniu swojego najnowszego albumu „The First Time” (Columbia). Trasa koncertowa, która obejmie 12 koncertów i zostanie wyprodukowana przez Live Nation, rozpocznie się w czwartek 4 kwietnia w sztokholmskim Annexet, a następnie obejmie koncerty w Norwegii, Danii, Polsce, Holandii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, a skończy się we włoskim Fabrique w sobotę 27 kwietnia 2024 roku.
09.04.2024 | Warszawa, Progresja (wydarzenie)
Bilety: Live Nation (link)
O ogłoszeniu trasy LAROI powiedział: „Nie mogę się doczekać, aby zagrać w Europie i Wielkiej Brytanii w kwietniu! Jestem bardzo podekscytowany, że mogę ruszyć w trasę po Europie i Wielkiej Brytanii i spotkać tam moich fanów. Obiecuję, że warto czekać! Kocham was wszystkich i do zobaczenia wkrótce”.
THE FIRST TIME to pełnowymiarowy album The Kid LAROI (aka Charlton Kenneth Jeffrey Howard), który jest kontynuacją debiutanckiego mixtape’u rapera F*CK LOVE z 2020 roku. Na najnowszym albumie LAROI zmienia swoje brzmienie na styl odpowiadający jego międzynarodowemu statusowi celebryty, jednocześnie serwując jeden z najbardziej oczekiwanych albumów 2023 roku. Na płycie gościnnie wystąpili: Jungkook i Central Cee w singlu „Too Much”, Baby Drill i Future w „What’s the Move?”, Robert Glasper i YoungBoy Never w „Call Me Instead” oraz D4vd w „The Line”. THE FIRST TIME to święto współpracy i niezachwianej kreatywności, to droga do sławy zaraz obok jego wcześniejszych prac – przebojowego singla „Stay” z 2021 roku u boku Justina Biebera i mixtape’u, od którego wszystko się zaczęło, F*CK LOVE w 2020 roku.
W niezwykle krótkim czasie LAROI szturmem podbił świat, zdobywając w 2022 roku dwie nominacje do nagród Grammy w kategorii Best New Artist, a także za pracę nad szóstym pełnometrażowym albumem Justina Biebera „Justice”, trzy zwycięstwa i wiele nominacji do nagród ARIA Music Awards i Billboard Award, a także stale poszerzający się repertuar i dominującą obecność w Internecie i popkulturze. Obecnie LAROI ma ponad 38 milionów słuchaczy miesięcznie na Spotify, ponad 2 miliardy wyświetleń na YouTube, a jego singiel „Forever & Again” znalazł się na oficjalnej ścieżce dźwiękowej do kinowego hitu „Barbie”. Jego naturalnemu talentowi i charyzmie dorównuje tylko jego zachwycająca prezencja na scenie – niezależnie od tego, czy LAROI występuje na Coachelli, czy dowodzi tłumem na stadionie podczas solowych, wyprzedanych koncertów.