The Weeknd, ogłosił kontynuację swojej rekordowej, wyprzedanej stadionowej trasy After Hours Til Dawn o koncerty w Meksyku, Brazylii, Europie i Wielkiej Brytanii w przyszłym roku. Nowa część tournée, produkowana przez Live Nation i sponsorowana przez Nespresso, rozpocznie się 20 kwietnia (poniedziałek) w Mexico City na Estadio GNP Seguro, a następnie obejmie m.in. Rio de Janeiro, São Paulo, Paryż, Amsterdam, Mediolan, Londyn, Madryt, Warszawę i wiele innych miast. Anitta dołączy do The Weeknd w Meksyku i Brazylii, a Playboi Carti wystąpi na wszystkich koncertach w Europie i Wielkiej Brytanii. Trasa koncertowa After Hours Til Dawn Stadium Tour celebruje uznaną trylogię albumów The Weeknd – „After Hours” (2020), „Dawn FM” (2022) i „Hurry Up Tomorrow” (2025) – i prezentuje hity z jego dorobku muzycznego bijącego rekordy na listach przebojów.
THE WEEKND:
The Weeknd przejął kontrolę nad muzyką popularną i kulturą na własnych zasadach. Gwiazda posiadająca wiele płyt platynowych i siedmiokrotny diament jest jednym z najchętniej słuchanych artystów na Spotify na świecie. Może pochwalić się 111 milionami odbiorców miesięcznie i od ponad dwóch lat utrzymuje rekord największej liczby słuchaczy miesięcznie. W 2023 roku Księga Rekordów Guinnessa uznała go za „Najpopularniejszego Artystę Świata”. Jego album „After Hours” z 2020 roku jest na pierwszym miejscu najczęściej streamowanych albumów R&B wszech czasów, a album „Starboy” z 2016 roku plasuje się na drugim miejscu. Jego bijący rekordy singiel „Blinding Lights” uzyskał certyfikat RIAA w postaci diamentowej płyty i został nowym numerem jeden na liście Billboard Hot 100 wszech czasów, wyprzedzając hit Chubby’ego Checkera z 1960 roku „The Twist”.
Przeczytaj naszą recenzję albumu „Hurry Up Tomorrow” [TUTAJ]
Oprócz imponujących statystyk muzycznych, jest nominowany do nagród Emmy i Oscara, a jego wizerunek gościł na okładkach magazynów TIME, Vanity Fair, W, Forbes, Variety, Rolling Stone, Esquire, Harper’s Bazaar i GQ. Mieliśmy okazję oglądać go w telewizji podczas SNL, Super Bowl 2020, Jimmy Kimmel Live, Stephen Colbert, Jimmy Fallon, MTV VMA, Grammy i AMA. Jego wyprzedane światowe tournée stadionowe w latach 2022–2024 zarobiło prawie pół miliarda dolarów, a przed nim jeszcze wiele koncertów.
Przeczytaj naszą recenzję albumu „Dawn FM” [TUTAJ]
The Weeknd pełni funkcję Ambasadora Dobrej Woli Światowego Programu Żywnościowego ONZ (WFP) i został uhonorowany tytułem „Humanitarian of the Year” przez BMAC. Od 2020 roku do chwili obecnej przekazał ponad 9 milionów dolarów na różne cele charytatywne. Kwota obejmuje 2 miliony dolarów na wsparcie doraźnej pomocy żywnościowej i żywieniowej WFP w najbardziej dotkniętych kryzysem żywnościowym regionach Etiopii oraz 4,5 miliona dolarów na pomoc WFP w dostarczeniu ponad 18 milionów bochenków chleba na wyżywienie rodzin w Strefie Gazy za pośrednictwem Funduszu Humanitarnego XO, utworzonego we współpracy ze Światowym Programem Żywnościowym USA. Rekordy na listach przebojów, w sprzedaży i streamingach, występy na największych festiwalach i wyprzedane stadiony na całym świecie (w tym na Super Bowl 2020) oraz jego tajemnicza osobowość publiczna nieustannie umacniają pozycję The Weeknd jako jednego z najbardziej fascynujących i znaczących artystów XXI wieku.

PLAYBOI CARTI:
W ciągu zaledwie kilku lat raper Playboi Carti zgromadził ponad 31 miliardów odtworzeń na całym świecie, a jego globalna popularność systematycznie plasuje go w czołówce nowych gwiazd. Carti jest niepokonany od czasu wydania singla „Magnolia” w 2017 roku, którego błyskawiczny wzrost popularności zapewnił mu współpracę z Beyoncé i występy w serialach takich jak „Atlanta”. Jego album o tym samym tytule zgromadził do tej pory prawie 8 miliardów odtworzeń, debiutując na 12. miejscu listy Billboard 200, gdzie spędził 63 tygodnie. W następnym roku Carti wydał swój album „Die Lit”, debiutując na 3. miejscu listy Billboard 200, z takimi kolaboracjami jak Lil Uzi Vert w utworach „Shoota”, „Poke It Out” z Nicki Minaj, „Love Hurts” z Travisem Scottem i wielu innych. Album ma do tej pory prawie 9,8 miliarda odtworzeń na całym świecie i spędził łącznie 111 tygodni na liście Billboard 200. W kwietniu 2020 roku Playboi Carti powrócił z utworem „@MEH”, a w Boże Narodzenie jego pierwszy album, „Whole Lotta Red”, znalazł się na pierwszym miejscu listy Billboard 200 Chart. Album, na którym wystąpili m.in. Future i Kid Cudi, zgromadził oszałamiającą liczbę 8,8 miliona odtworzeń na całym świecie. Album sprzedał się w nakładzie 100 000 egzemplarzy i odnotował 160 milionów odtworzeń na całym świecie w ciągu pierwszego tygodnia. „Whole Lotta Red” był trendem numer 1 na Twitterze po premierze, a utwory z albumu zajęły 3 z 10 najpopularniejszych miejsc na YouTube, w tym pierwsze miejsce w momencie premiery.
Przeczytaj naszą recenzję albumu „Music” [Tutaj]
Playboi Carti zdominował rok 2024 dzięki mocnym premierom muzycznym i znakomitym występom zarówno w kraju, jak i za granicą. Jego współpraca odniosła ogromny sukces, w tym utwór „CARNIVAL” z Kanye Westem, Ty Dolla $ignem i Richem the Kidem, który osiągnął 1. miejsce na liście Billboard Hot 100. Współpraca Cartiego z Travisem Scottem przy utworze „FE!N” osiągnęła 5. miejsce na liście Billboard Hot 100, a duet wykonał ten utwór razem w programie Saturday Night Live. Playboi Carti wystąpił również w utworach „Timeless” z The Weekndem, „I LUV IT” z Camilą Cabello, „TYPE SHIT” z Future, Metro Boomin i Travisem Scottem oraz „Popular” z The Weekndem i Madonną.
Teraz, wraz z premierą długo oczekiwanego, 30-utworowego czwartego albumu studyjnego, MUSIC, Carti po raz kolejny udowodnił, że jest liderem branży. Z udziałem Future’a, Lil Uzi Verta, Skepty, The Weeknda, Travisa Scotta, Ty Dolla $igna, Young Thuga i innych, album szybko wspiął się na pierwsze miejsce listy Billboard 200, gdzie spędził w sumie trzy tygodnie i stał się jego drugim albumem numer 1. Zdobywając 799 milionów odtworzeń na całym świecie i sprzedając 298 tysięcy egzemplarzy w pierwszym tygodniu w USA, Carti dołączył do Taylor Swift i Morgana Wallena, aby stać się trzecim artystą i pierwszym raperem, który kiedykolwiek miał 30 utworów na liście Billboard Hot 100. Po tym ogromnym sukcesie, Carti wydał deluxe wersję albumu, MUSIC – SORRY 4 DA WAIT, z czterema dodatkowymi nowymi utworami. Po ogromnym wpływie MUSIC, Carti zamknął Rolling Loud California gwiazdorskim setem, w którym zaprosił The Weeknda i Skeptę do wykonania utworów „RATHER LIE”, „Timeless” i „TOXIC”. Z nieustającą serią hitów i imponującymi występami, Playboi Carti nie zawodzi.
Carti połączył również siły z The Weeknd, aby dać fanom niespodziankę w postaci wykonania utworu „Timeless” podczas gali Grammy Awards 2025, a także wykonał przebój „Like Weezy” na żywo podczas gali BET Awards. Nie chcąc tracić impetu, dołączył do The Weeknd w jego trasie After Hours Til Dawn, którą będzie kontynuował do września. Duet wyprzedał cztery koncerty na SoFi Stadium i ma jeszcze kilka przystanków w Atlancie, Houston i innych miastach.
INFORMACJE O BILETACH :
Przedsprzedaż na stronie artysty zaczyna się we wtorek, 9 września o godz. 12:00
Przedsprzedaż dla klientów City Handlowy wystartuje we wtorek, 9 września o godz. 14:00
Przedsprzedaż Ticketmaster Polska będzie dostępna od czwartku, 11 września o godz. 12:00
Przedsprzedaż dla klientów Nespresso rozpoczyna się w czwartek, 11 września o godz. 12:00
Sprzedaż ogólna rusza w piątek, 12 września o godz. 12:00 na www.LiveNation.pl